F.A.Q - dažniausiai užduodami klausimai

 


 

  1.Kokią naudą galiu gauti atliekant užsakymą www.krakvet.pl?

  • Galimybė pasinaudoti Nuolaidų Programa.

  • Galimybė dalyvauti lojalumo programoje.

  • Galimybė sekti užsakymo būseną ir jos keitimąsi.

  • Užsakomų prekių istorijos apžvalga.

  • Galimybė gauti newsletter su patraukliomis akcijomis.

 

  2. Kiek užmokėsiu už pristatymą?

Užsakydamas prekes už didesnę negu 25 EUR sumą, pristatymas nemokamai visoje Lietuvoje !! (neatsižvelgiant į mokėjimo būdą) ---> tikrinti čia <---

Užsakymams, neviršijantiems 25 EUR sumą, priklausomai nuo mokėjimo būdo, priskaičiuojamas yra transporto išlaidos:

  • 1, 50 EUR (mokėjimas pavedimu ar kortele)

  3. Ką daryti, jeigu užsakyta prekė neatitinka mano lūkesčių?

Tik pas mus gali iki 30 dienų nuo pirkimo dienos grąžinti prekes visiškai NEMOKAMAI. Jeigu nori atšaukti užsakytas prekes, susisiek su mumis – atsiimsime jas nuo Tavęs visiškai nemokamai ---> tikrinti čia <---

 

 

  4. Kaip taisyklingai atlikti užsakymą?

Pridėjus prekę į krepšelį užpildykite pristatymo formą, pasirinkite patogų mokėjimo būdą ir pageidaujamą kurjerį. Nurodytu elektroniniu adresu gausite pranešimą, patvirtinantį užsakymą, kuriame rasite užsakymo numerį taip pat visas detales, susijusias su transakcija.

 

  5. Nepavyko man užmokėti kortele – ką daryti?

Deja, nėra galimybės iš naujo mokėti kortele už užsakymą, kuriame mokėjimas nebuvo leidžiamas per Przelewy24 (šiuo atveju pinigai nebuvo paimti iš kortelės ir užsakymas nebuvo realizuojamas). Tokiu atveju mes Jums siūlome:

  • Pakartotinai atlikti naują užsakymą.

  • Susisiekti su Klientų aptarnavimu, siekiant pakeisti mokėjimo būdą į mokėjimą banko pavedimu arba per PayPal

 

 

 

6. Kiek dienų trunka pristatymas?

3-8 dienos

 

 

7. Kokiu būdu busiu informuotas apie užsakymo pristatymo dieną?

Siuntos kelionės metu, į Jūsų nurodytą elektroninį paštą bus atsiųstas pranešimas, turintis važtarščio numerį. Dabartinę siuntos būklę galima patikrinti VENIPAK svetainėje.


8. Kokiu būdu busiu informuotas, kad mano užsakymas yra paruoštas atsiėmimui?

Į Nurodytą atliekant užsakymą elektroninį paštą gausite patvirtinantį pranešimą, kad užsakymas yra paruoštas siuntimui.

 

  9. Ką daryti, jeigu siunta bus pažeista transportavimo metu?

Jeigu gavote siuntą ir pastebėjote žąlą, jeigu tai yra įmanoma, kartu su kurjeriu užildykite žalos protokolą (turėdami protokolą greičiau peržiūrėsime Jūsų skundą). Prašome nedelsiant išsiųsti pranešimą elektroniniu adresu office@zoofast.lt. Pranešime turi būti užsakymo numeris ir trumpas problemos aprašymas. Tavo skundas bus peržiūrėtas kuo įmanoma greičiau.

 

 

10. Ką daryti, jeigu radau pigesnį pasiūlymą, negu Jus siūlote?

Jeigu nurodysi parduotuvę, siūlančią tokią pat prekę mažesne suma (įskaitant pristymo išlaidas), mes parduosime Tau 2% pigiau negu nurodyta parduotuvė – pas mus visą laiką perki PIGIAUSIAI! Pigesnės parduotuvės pasiūlymo nuorodą reikia patalpinti komentaruose prie užsakymo.

 

 

11. Newsletter – kaip užsiregistruoti ir išsiregistruoti?

Užsiregistruok www.zoofast.lt internetinėje svetainėje ir skyrelyje "Mano paskyra" rasi informaciją apie galimybę užsiregistruoti ar išsiregistruoti iš Newsletter.

Bendra informacija | Patarimai šunų ir kačių augintojams | Dažniausiai užduodami klausimai | Parduotuvės Taisyklės | Grąžinimai | Pristatymas ir mokėjimai | Kontaktai | Apie mus | Akcijų taisyklės | Sitemap | Šunys | Katės | Pakeisk valiutą į PLN | 100% pasitenkinimo arba pinigų grąžinimas
Pokalbis

Išsirinkite pokalbį