Grąžinimai

Visos mūsų prekės yra visiškai naujos ir turi garantiją iš gamintojo, platintojo ar importuotojo, jei prekei yra taikoma garantija.

Zoofast negali būti atsakingas už prekių netinkamą naudojimą.

Jei pristatomos prekės turi defektus, Klientas turi teisę grąžinti prekes arba keisti jas į naujas, be defektų. Esant defektui, gamintojas, platintojas ar importuotojas priima sprendimą. Tuo atveju, jeigu prekė yra pažeista, susisiekus su parduotuve telefonu ar elektroniniu paštu, prašome išsiųsti atgal pažeistas prekes mūsų parduotuvės adresu. Gamintojui, platintojui ar importuotojui pateikus sprendimą, mes grąžinsime Jums pinigus arba tos pačios vertės prekes, be defektų. Tokie skundai nagrinėjami 14 darbo dienų bėgyje.

Skundai dėl to, kad prekė skiriasi nuo prekės internetinėje svetainėje, nebus nagrinėjami.

Pagal 2000 m. kovo 2 d. įstatymą dėl kai kurių vartotojų teisių ir atsakomybę už žalą, padarytą dėl pavojingų produktų, individualus Klientas gali nutraukti sudarytą su Parduotuve sutartį, nenurodant jokios priežasties, pateikiant raštu pareiškimą per 10 (dešimt) dienų nuo prekių gavimo dienos. Siekinat laikytis šio termino, pakanka išsiųsti deklaraciją iki jo galiojimo pabaigos. Kliento sutarties nutraukimas neatleidžia jį nuo išlaidų. Teisė sutartį nutraukti nuotoliniu būdu nėra taikomas individualiam Klientui pagal 2000 m. kovo 2 d. įstatymą dėl kai kurių vartotojų teisių apsaugos ir atsakomybės už žalą, padarytą dėl pavojingų produktų, taip pat prekių, kurios dėl savo pobūdžio negali būti grąžintos, arba greitai genda.

Jei individualus Klientas nutraukia pirkimo sutartį su parduotuve, Klientas privalo grąžinti parduotuvei prekes tokios pat būklės, nebent pasikeitimai buvo būtini. Prekes reikia grąžinti nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 (žodžiu: keturiolika) dienų nuo pareiškimo, kad atsisakai prekių, dienos. Transporto išlaidas, susijusias su prekių grąžinimu, padengia Klientas.

Jei Klientas jau buvo sumokėjęs už prekes, Parduotuvė nedelsdama, ne vėliau kaip per 14 (žodžiu: keturiolika) dienų nuo pareiškimo atsisakymo dienos, grąžins visą sumą Klientui.

Jei sutartis yra nutraukiama, šis susitarimas negalioja, ir Klientas kaip ir Parduotuvė yra atleidžiama nuo bet kokių prievolių. Visos siuntos turi būti siunčiamos Parduotuvės adresu:

 

Krakvet.pl sp. z o.o.

Kokotów 703 netoli Krokuvos

32-002 Węgrzce Wielkie

LENKIJA

 

Gaudami siuntą, patikrinkite jos būklę, kurjeriui matant. Jei pastebėsite defektus ar padarytą prekei žalą, reikia paruošti "žalos protokolą". "Žalos protokolą" reikia siųsti adresu: office@zoofast.lt

 

  • Nemokami maisto konteineriai ir kitos dovanos negali būti apskųsti

  • Mes nesutinkame priimti grąžintas prekes dėl jūsų kaltės ar neatidumo

Bendra informacija | Patarimai šunų ir kačių augintojams | Dažniausiai užduodami klausimai | Parduotuvės Taisyklės | Grąžinimai | Pristatymas ir mokėjimai | Kontaktai | Apie mus | Akcijų taisyklės | Sitemap | Šunys | Katės | Pakeisk valiutą į PLN | 100% pasitenkinimo arba pinigų grąžinimas
Pokalbis

Išsirinkite pokalbį