Parduotuvės taisyklės

 

Internetinės zoo parduotuvės taisyklės ZOOFAST

(toliau vadinama: Taisyklėmis)

 

 

 

 

  1. Parduotuvė

    1. Internetinė zoo parduotuvė ZOOFAST (toliau vadinama: Parduotuve),veikianti adresu www.zoofast.lt yra vadovaujama Krakvet.pl sp. z o.o., kurios būveinė yra Kokotow 703 (pašto kodas: 32-002, paštas Węgrzce Wielkie ), įrašyta į verslininkų registraciją, kuri yra vadovaujama apygardos teismo Kraków - Śródmieście Krokuvoje, XI Nacionalinio teismo registro skyrius, numeris KRS  0000558150, NIP: 6832085961.

    2. Atsiskaitymui su individualiais klientais ir verslo klientais parduotuvė naudoja banko sąskaitos numerį: PL18 1050 1445 1000 0024 0644 1390 (toliau vadinama: Parduotuvės banko sąskaita).

    3. Korespondencijos adresas ir prekių grąžinimo adresas: Kokotów 703, 32-002 Węgrzce Wielkie

    4. Susisiekti su parduotuve galima šiais būdais:

      1. raštu siunčiant laišką į korespondencijos adresą

      2. pildant tinkamą formą, kurią galima rasti parduotuvės interneto svetainėje

      3. elektroniniu paštu, siunčiant žinutę į elektroninį parduotuvės paštą: office@zoofast.lt

      4. telefonu: +370 5 214 0686 nuo pirmadienio iki penktadienio (išskyrus valstybines šventes) 9:00 -17:00 valandomis.

 

  1. Klientai

    1. Parduotuvės Klientu gali būti individualus Klientas arba verslo Klientai(toliau vadinama: Klientu).

    2. Individualiu Parduotuvės Klientu gali būti tik fizinis asmuo, turintis visišką pajėgumą veikti, pirkti, turint tikslą, nesusijusiu su jų profesine veikla arba verslu; esantis vartotojas, vadovaujantis 2000m. kovo 2 dienos įstatymu „Dėl apsaugos vartotojų tam tikrų teisių, taip pat dėl atsakomybės už žalą, sukeliamą pavojingais produktais (toliau vadinama: Individualiu Klientu).

    3. Parduotuvės verslo Klientu yra kiti Klientai išskyrus tuos, kurie buvo paminėti II.2. taisyklėse; ypač fiziniai asmenys, atliekantys individualią veiklą; juridiniai asmenys ir organizaciniai vienetai, neturintys juridinio asmens, kuriems įstatymas pripažįsta teisnumą; asmenys, perkantys prekes su tikslu, susijusiu su profesine ar komercine veikla (toliau vadinama: Verslo Klientu). Norint, kad pirkėjas neabejotų, laikoma, kad asmuo, perkantis prekes verslo Kliento vardu turi atitinkamą įgaliojimą vykdyti tokią veiklą.

    4. Naudojimasis parduotuve reikalauja prieigos prie Kliento kompiuterio su šiais minimaliais techiniais reikalavimais:

      1. prieiga prie interneto

      2. interneto naršyklė Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome, Opera arba Internet Explorer

      3. įrengtas Macromedia FlashPlayer papildinys

      4. įjungtas kalbos palaikymas JavaScript, rėmelių ir CSS stilių

      5. išjungta iššokančių langų blokada (pop-up windows)

      6. galiojantis elektroninio pašto adresas

      7. galiojantis telefono numeris

1.5. Klientams visiškai draudžiama kelti neteisėtą turinį. Parduotuvė palieka sau teisę nedelsiant pašalinti neteisėtą turinį iš internetinės parduotuvės svetainės.

  1. Kliento paskyra

    1. Klientas gali sukurti Kliento paskyrą registruodamasis parduotuvės svetainėje. Šiuo tikslu Klientas privalo taisyklingai užpildyti registracijos formą, ypač :

      1. pateikti reikalaujamus asmens duomenis (tuo pačiu adreso duomenis), pašto adresą (vartotojo vardas) ir sukurti slaptažodį

      2. pažymėti atitinkamą laukelį, jog susipažinote su Taisyklių turiniu

      3. pažymėti atitinkamą laukelį, kad sutinkate, jog Jūsų asmens duomenys bus patalpintos Krakvet.pl sp. z o.o. bazėje, taip pat apdorotos ir pasidalintos su asmenimis, tokiais kaip, kurjeriai ir mokėjimo operatoriai dėl sutarčių vykdymo ir svetainės naudojimo

      4. pažymėti atitinkamą laukelį, jog sutinkate nemokamai naudotis, publikuoti, kopijuoti, modifikuoti ir pasidalinti per KrakVet.pl sp. z o. o. informacija, patalpinta pirkėju svetainėje, ypač nuomonėmis, vertinimais ir pareiškimais.

    2. Registruodamasis, Klientas gali duoti sutikimą, pažymėdamas atitinkamą langelį, kad jo asmens duomenys, pašalinus identifikuojančius Klientą ženklus arba išsijungus tinklui ar informacinei sistemai, būtų saugojami ir apdorojami Krakvet.pl sp. z o.o., taip pat dalinami tretiesiems asmenims, rinkos tyrimų, elgsenos ir kliento pageidavimo tikslais, siekiant pagerinti Parduotuvėje teikiamų paslaugų kokybę.

    3. Klientas, registruodamasis, taip pat gali duoti sutikimą, jog nori gauti informaciją apie prekybą, pažymėdamas atitinkamą laukelį, vadovaudamasis 2002m. liepos 18 d. įstatymu „Dėl paslaugų tiekimo elektroniniu būdu“.

    4. Pareiškimų pateikimas, išdėstytas 1.2, 1.3 ir 1.4 skyriuose yra privalomas, norint užsiregistruoti, sukurti kliento paskyrą ir atlikti vėlesnes operacijas.

    5. Kliento deklaracijų pateikimas, kuris yra išdėstytas 2 ir 3 punktuose nėra būtinas, norint užsiregistruoti.

    6. Naudojimasis parduotuvės paslaugomis nepriklauso nuo kliento registracijos.

    7. Kliento paskyros kūrimas:

      1. leidžia parduotuvės interneto svetainėje tikrinti užsakymo būseną

      2. leidžia Klientui skelbti parduotuvės interneto svetainėje atsiliepimus, komentarus, taip pat naudojantis kliento slapyvardžiu

      3. yra Kliento dalyvavimo sąlyga parduotuvės lojalumo programoje, kurios taisykles nustato darbo tvarkos taisyklės.

    8. Klientas gali bet kuriuo metu pakeisti duomenis, įvestus Kliento paskyroje ir pašalinti Kiento paskyrą, nepaaiškinus priežasties.

    9. Parduotuvė palieka sau teisę pašalinti kliento paskyrą kartu su duomenimis, kurie buvo surinkti šioje paskyroje, nenurodydami priežasties. Visų pirma tuo atveju, kai Kliento elgesys nesuderinamas su taisyklėmis, ypač Kliento neteisėto turinio teikimu.

    •  

  1. Prekės

    1. Parduotuvė siūlo prekes ir paslaugas (toliau vadinama: Prekėmis).

    2. Visos pateiktos prekės yra visiškai naujos.

    3. Parduotuvė atliekanti veiklą neteikia gabenimo, pristatymo arba vežimo Kliento perkamų prekių parduotuvėje, taip pat ji nesudaro pristatymo, gabenimo, laivybos ar kitų panašių sutarčių su trečiaisiais asmenimis.

    4. Patalpintos internetinėje svetainėje prekių nuotraukos tai vaizdai, kurie gali nežymiai skirtis nuo realios prekių išvaizdos, neturintys jokio poveikio jų savybėms.

    5. Išvardintos internetinėje svetainėje prekės, jų nuotraukos, pavadinimai, aprašymai ir prekių ženklai yra naudojami tikslios prekės tapatybės nustatymui ir įgaliotoms šalims yra suteikiama teisinė apsauga.

    6. Prekių paskirtis yra nurodoma tiktai naudojimo instrukcijose, kuri yra pateikta ant prekių etikečių gamintojais.

    7. Skelbimai, reklamos, kainos ir kitos informacijos patalpintos parduotuvės internetinėje svetainėje sudaro kvietimą pasirašyti sutartį pagal civilinį kodeksą. Jie neužtikrina pardavėjui konkrečias vartotojų pardavimo sąlygas taip pat civilinio kodekso keitimą pagal 2002 m. liepos 27 d. įstatymą.

    8. Parduotuvė palieka sau teisę keisti ir atšaukti pardavimą arba nuolaidas, kurių veiklą reglamentuoja atskiros taisyklės, patalpintos internetinėje svetainėje. Nuolaidos nesumuojamos, jeigu apie tai nerašoma akcijų taisyklėse. Akcinės prekės, nemokamos dovanos arba prekės, nepriklausančios nuolatiniams pasiūlymams yra riboto skaičiaus. Šių prekių užsakymų vykdymas priklauso nuo Klientų užsakymo eiliškumo. Parduotuvė palieka sau taip pat teisę keisti akcinę prekę į kitą, šiuo metu pasiekiamą Kliento užsakymo metu.

    9. Parduotuvė palieka sau teisę pašalinti iš parduotuvės asortimento tas prekes, kurios yra neprieinamos gamintojams, platintojams ar parduotuvės importuotojams.

    •  

  1. Kainos

    1. Visų parduotuvės asortimento prekių kainos yra nurodomos Lenkijos zlotais (PLN).

    2. Klientas gali, savo nuožiūra, užmokėti sumą nurodytą Lenkijos zlotais (PLN) taip pat eurais (EUR). Klientas gali sužinoti apie sumą eurais (EUR) specialiame laukelyje, pasirinkus tam tikrą valiutą, parduotuvės internetinėje svetainėje. Klientas šią funkciją gali išjungti bet kuriuo metu.

    3. Prekių kainos sudaro mokesčius ir muitus ir yra pateiktos brutto. Į prekių kainas neįskaičiuotas prekių pristatymas Klientui.

    4. Jeigu pirkėjas atliks užsakymą, viršijantį 100,00 PLN kartu su PVM (žodžiu: šimtas zlotų) ir pasirinks prekių pristatymą per Sendfast (toliau: Sendfast), kuris aprašytas įstatymo 3 XI punkte, parduotuvė suteikia šiai prekei nuolaidą 1,00 PLN (žodžiu: vienas zlotas) arba 0,25 EUR (žodžiu: dvidešimt penki eurocentai). Šiam taisyklių punkto reikalavimui, Parduotuvė perskaičiuoja nuolaidos vertę pagal stabilų valiutos kursą 1,00 EUR = 4,00 PLN.

    5. Parduotuvė palieka sau teisę keisti prekių kainas. Šis įgaliojimas neturi įtakos kainų prekėms, užsakytoms prieš dieną, kai šių prekių kainos buvo pakeistos.

    •  

  1. Apsipirkimo kelias

    1. Prekių pirkimas parduotuvės internetinėje svetainėje reikalauja imtis tolesnių veiksmų (toliau vadinamomis: Internetiniu apsipirkimo keliu):

      1. pasirinkti prekę ir nurodyti kiekį

      2. pridėti prekę į krepšelį

      3. įvesti asmens duomenis, tuo pačiu adreso duomenis, kurie reikalingi, norint užsisakyti prekę. Norint užsisakyti prekę, Klientui reikia:

        1. prisijungti prie Kliento paskyros išankstinės registracijos atveju arba

        2. užsiregistruoti ir prisijungti prie Kliento paskyros arba

        3. taisyklingai užildyti užsakymo forma:

          1. pateikiant reikalaujančius asmens duomenis ir pašto adresą

          2. deklaruojant apie Taisyklių turinio peržiūrėjimą, pažymėjus atitinkamą laukelį. Norint Klientui atlikti užsakymą ir sudaryti pirkimo - pardavimo sutartį tarp Kliento ir Parduotuvės šio pareiškimo pateikimas yra privalomas.

          3. sutinkant, pažymėdami atitinkamą laukelį, kad Kliento asmens duomenys būtų saugojami, apdorojami ir pasiekiami kitiems asmenims, tokiems kaip kurjeriai ir mokėjimo operatoriai, siekiant realizuoti sutartį. Norint Klientui atlikti užsakymą ir sudaryti pirkimo – pardavimo sutartį tarp Kliento ir Parduotuvės, šio pareiškimo pateikimas yra privalomas.

          4. Registruodamasis, Klientas gali duoti sutikimą, pažymėdamas atitinkamą langelį, kad jo asmens duomenys, pašalinus identifikuojančius Klientą ženklus arba išsijungus tinklui ar informacinei sistemai, būtų saugojami ir apdorojami Krakvet.pl sp. z o.o., taip pat dalinami tretiesiems asmenims, rinkos tyrimų, elgsenos ir kliento pageidavimo tikslais, siekiant pagerinti Parduotuvėje teikiamų paslaugų kokybę. Klientui šio pareiškimo pateikimas nėra privalomas.

          5. Registruojantysis Klientas, pažymėdamas atitinkamą laukelį, gali sutikti gauti prekybos informaciją apie paslaugų tiekimą elektroniniu būdu pagal 2002 m. liepos 18 d. įstatymą. Šio pareiškimo pateikimas nėra privalomas.

      4. pasirinkti mokėjimo būdą

      5. pasirinkti prekių atsiėmimo arba pristatymo būdą

      6. pasirinkti kaip elgtis užsakytų prekių neprieinamumo atveju, pasirenkant vieną iš šių galimybių:

1.1.6.1. prašymas skambinti telefonu

1.1.6.2. sutikti, kad Parduotuvė parinktų ir parduotų pažymėtas prekes, turinčias panašias savybes (maksimaliai skiriasi kaina 30%)

1.1.6.3. sutikti, kad būtų išsiųstas užsakymas, jeigu trūksta prekės (prekė bus pašalinta iš užsakymo)

      1. galutiniam apsipirkimo patvirtinimui reikia:

        1. deklaruoti, pažymėdami „Užsakymas reiškia įsipareigojimą mokėti“

        2. spustelėti “padaryti užsakymą“.

    1. Klientas taip pat gali atlikti užsakymą telefonu nuo pirmadienio iki penktadienio (išskyrus valstybines šventes) 9:00-15:00 valandomis numeriu: +370 5 214 0686 atliekant tas pačias pakopas, kurios aprašytos 1 punkte.

    •  

  1. Užsakymas

    1. Prekių užsakymą internetu galima atlikti 24 (žodžiu: dvidešimt keturias) valandas per parą ištisus metus. Pateikti užsakymai darbo dienomis po 15 valandos, šeštadienį, sekmadienį ir švenčių dienomis bus priimti sekančią darbo dieną.

    2. Jeigu užsakymą atlieka individualus Klientas, užsakytų prekių maksimali vertė negali viršyti 1.000,00 PLN pagal kainas Lenkijos zlotais (PLN), kurie yra pateikti parduotuvės internetinėje svetainėje.

    3. Jeigu užsakymą atlieka verslo Klientai, o analogiškų prekių vertė viršija 1.000,00 PLN pagal kainas Lenkijos zlotais (PLN), kurie yra pateikti parduotuvės internetinėje svetainėje, užsakymo realizacija yra galima tik tuo atveju, kai Klientas užmokės visą sumą.

    4. Klientui baigus internetinį apsipirkimo kelią ir išsiuntus užsakymą Parduotuvei, Parduotuvė išsiųs į kliento elektroninį paštą patvirtinimą apie užsakymo gavimą. Ši žinutė sudaro tik informaciją apie užsakymo pristatymą į parduotuvės serverį.

    5. Išsiuntus užsakymo patvirtinimą Parduotuvė patikrins, ar užsakymas atliktas teisingai, ir išsiųs į Kliento elektroninį paštą „Siuntimui paruošta/ Atsiėmimui paruošta“.

    6. Užsakymo realizacija vyksta nuo 48 valandų iki 8 darbo dienų (išskyrus šeštadienius) nuo:

      1. galutinio užsakymo priėmimo patvirtinimo siuntimo, jeigu buvo pasirinktas mokėjimo būdas kasoje arba mokėti atsiimant arba

      2. momento, kai parduotuvei į banko sąskaitą buvo pervesti pinigai, jei Kliento pasirinktas mokėjimo būdas buvo mokėjimas elektroniniu banko pavedimu, tradiciniu banko pavedimu arba mokėjimas kreditine kortele.

    7. Kliento prašymu parduotuvė išrašo PVM sąskaitos faktūras, nupirktoms prekėms. Norint atlikti užsakymą, reikia pasirinkti tinkamą variantą. PVM sąskaitos faktūros siunčiamos elektroniniu būdu į Kliento elektroninį paštą.

 

  1. Prekių neprieinamumas

    1. Visiško arba dalinio užsakytų prekių neprieinamumo atveju, Klientas pasirenka vieną iš trijų galimybių, aprašytų 1.1.6. punktuose. (Parduotuvė taip pat išsiųs tokią informaciją į Kliento elektroninį paštą su prašymu tolimesnio užsakymo realizacijos sprendimu arba susisieks su Klientu telefonu). Klientas turi sekančius variantus:

      1. dalinė realizacijašios galimybės pasirinkimas reiškia, kad Klientas gaus tik Parduotuvei pasiekiamas prekes, o Parduotuvė yra atleidžiama nuo atsakomybės

      2. dalinis arba visiškas prekių keitimas į pakaitines lygiavertės kokybės ir tos pačios paskirties prekes, nurodomi parduotuvės. Šis būdas gali reikšti prievolę sumokėti Klientui kainų skirtumus, tačiau apie tai Klientui bus pranešta.

      3. viso užsakymo nutraukimasšio būdo pasirinkimas atleidžia parduotuvę nuo įsipareigojimų.

    2. Klientas 2 (žodžiu: dviejų) dienų bėgyje turi pasirinkti vieną iš trijų parduotuvės siūlomų variantų, aprašytų 1 punkte ir išsiųsti atsakymą į parduotuvės elektroninį paštą: office@zoofast.lt arba telefonu +370 5 214 0686 darbo dienomis nuo 9 iki 15 valandos. Jeigu Klientas per šį laikotarpį neparašė Parduotuvei apie savo sprendimą, tai reiškia viso užsakymo anuliavimą.

    3. Visiškas arba dalinis Kliento užsakytų prekių neprieinamumas gali tapti termino pratęsimo priežastimi, aprašytu VII.5 Taisyklėse.

    4. Kai dėl prekių nepasiekiamumo ar dėl kitų priežasčių nėra įmanoma realizuoti užsakymą, parduotuvė turi teisę nutraukti sutartį 30 (žodžiu: trisdešimt) dienų bėgyje nuo sutarties sudarymo dienos , kai parduotuvė išsiuntė Klientui į elektroninį paštą pareiškimą.

    5. Jei klientas sumokėjo už prekes, parduotuvei grąžins viską arba dalį skolos per 7 (žodžiu: septynias) darbo dienas, priklausomai nuo visiškos ar dalinės sutarties nutraukimo, prekių keitimo, dėl kurių kyla kliento permoka arba kliento pranešimas apie sutarties nutraukimą.

    •  

  1. Pirkimo - pardavimo sutarties sudarymas

    1. Ši sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo yra laikoma sudaryta nuo to momento, kai gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu „Siuntimui paruoštas/ Atsiėmimui paruoštas“.

    2. Vienintelėmis šalimis sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties yra Klientas ir Parduotuvė.

    3. Šios taisyklės yra neatsiejama pirkimo-pardavimo sutarties dalis.

    4. Neatsiejamą sutarties dalį sudaro lojalumo programos taisyklės, išpardavimo taisyklės ir įstaigų akcijų taisyklės, užsiimančių elektroniniais banko pervedimais arba kreditinių kortelių mokėjimais, jeigu suranda panaudojimą konkrečiam užsakymui.

    •  

  1. Mokėjimo būdai

    1. Priklausomai nuo Kliento vieno pasirinkto atsiėmimo ar pristatymo būdo, nurodyto taisyklių XI dalyje, išskyrus VII Taisyklių punktą, Parduotuvė šiuos mokėjimo būdus priima už Kliento užsakytas prekes: Elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes Pirkėjas gali sumokėti tokiais būdais:

      1. prekių atsiėmimo ar pristatymo atveju- asmeninis atsiėmimas parduotuvės sandėlyje:

        1. sumokėti už įsigyjamas prekes grynais pinigais kasoje

        2. sumokėti už įsigyjamas prekes elektroniniu banko pavedimu į Parduotuvės sąskaitos numerį

        3. sumokėti tradiciniu banko pavedimu į Parduotuvės sąskaitos numerį

        4. sumokėti kreditine kortele – išankstinis mokėjimas (Parduotuvė nepalaiko kreditinių kortelių)

        5. sumokėti per PayPal sistemą

      2. jeigu Klientas pasirinks prekių atsiėmimą ar pristatymą per Sendfast:

        1. sumokėti elektroniniu banko pavedimu į Parduotuvės sąskaitos numerį

        2. sumokėti tradiciniu banko pavedimu į parduotuvės sąskaitos numerį

        3. sumokėti kreditine kortele

        4. sumokėti grynais pinigais – atsiimant prekes iš Pardavėjo

        5. sumokėti per PayPal sistemą

      3. jeigu Klientas pasirinks prekių atsiėmimą ar pristatymą per kitą vežėją:

        1. sumokėti elektroniniu banko pavedimu į Parduotuvės sąskaitos numerį

        2. sumokėti tradiciniu banko pavedimu į Parduotuvės sąskaitos numerį

        3. sumokėti kreditine kortele.

    2. Visais atvejais Klientas privalo sumokėti visą sumą už užsakytas prekes. Parduotuvė netaiko išsimokėtino pardavimo.

    3. Klientas, pasirinkęs mokėjimą elektroniniu banko pavedimu arba tradiciniu banko pavedimu gali reikalauti papildomų mokesčių, nustatytų atitinkamuose įstaigų kainuoraščiuose, atliekančių šias transakcijas. Šias išlaidas visiškai padengia Klientas. Klientas gali būti įsipareigojęs pateikti savo asmens duomenis (tuo pačiu adresą ir banko sąskaitos numerį) ir atlikti reikalaujamus veiksmus, reikalingus pavedimui, taip pat deklaruoti sutikimą, kad Kliento asmens duomenys būtų apdorojami, laikantis atitinkamų taisyklių, nustatytomis institucijų, kurios atieka šias transmisijas.

    4. Parduotuvė priima šias korteles: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic. Mokėti kreditine kortele galima tik tuo atveju, jeigu turima kortelė suteikia Klientui tokią galimybę. Klientas gali būti įsipareigojęs pateikti savo asmens duomenis (adresą, numerį, kreditinės kortelės galiojimo laiką) ir atlikti kitus reikalingus žingsnius, norint sumokėti kreditine kortele, taip pat deklaruoti apie mokėjimą kreditine kortele, sutikimą apdoroti jo asmens duomenis, laikantis atitinkamų taisyklių, nustatytomis institucijų, kurios atlieka šias transmisijas.

    5. Mokėjimas per PayPal sistemą gali sukelti papildomus mokesčius, nurodytus įstaigų atitinkamose kainoraščiuose, kurios atlieka šias transmisijas. Šias visas išlaidas apmoka Klientas. Klientas gali būti įsipareigojęs duoti savo asmens duomenis (tuo pačiu adresą) ir atlikti kitus žingsnius, reikalingus mokant per sistemą PayPal, taip pat deklaruoti apie sutikimą apdoroti jo asmens duomenis, laikantis atitinkamų taisyklių, nustatytomis institucijų, užsiimančių sandoriais.

    6. Mokant pavedimu, mokėjimo data yra laikoma diena, kurią pinigai yra pavedami į parduotuvės sąskaitos numerį. Mokant per sistemą PayPal arba kreditine kortele, mokėjimo data yra laikoma diena, kai gaunamas tinkamas sandorio leidimas. Jeigu 7 (žodžiu: septynių) dienų bėgyje nuo momento, kai parduotuvė išsiunčia žinutę „Siuntimui paruošta/ Atsiėmimui paruošta“ parduotuvės sąskaitos numeryje už atliktą užsakymą nebus lėšų, parduotuvė 2 (žodžiu: dviejų) dienų bėgyje išsiųs į Kliento elektroninį paštą informaciją su prašymu atsiųsti į parduotuvės elektroninį paštą office@zoofast.lt pavedimo patvirtinimą. Šie aukščiau išvardyti veiksmai gali sukelti pristatymo laikotarpio pratęsimą, nurodytą VII 5 Taisyklėse. Jeigu klientas neišsiunčia pavedimo patvirtinimą per šį laikotarpį, parduotuvė palieka sau teisę nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį, išsiunčius Klientui elektroniniu paštu žinutę. Jeigu parduotuvės banko sąskaitoje atsiras Kliento pinigai po to, kai parduotuvė išsiuntė pareiškimą apie sutarties nutraukimą, parduotuvė grąžins Klientui pinigus per 7 (žodžiu: septynias) darbo dienas.

    7. Parduotuvė palieka sau teisę laikinai arba visam laikui atimti galimybę pasirinkti mokėjimo būdus, išvardintus šio straipsnio 1 dalyje, ypač dėl techninių priežasčių. Ši taisyklė neturi įtakos, kokį mokėjimo būdą pasirinks Klientas , prieš datą, kai ši taisyklė pasikeitė.

 

  1. Atsiėmimo arba pristatymo kainos ir būdai

    1. Klientas gali pasirinkti sekančius prekių pristatymo ar atsiėmimo būdus:

      1. asmeninis atsiėmimas parduotuvės sandėlyje

      2. pristatymas Sendfast

      3. pristatymas kitos įmonės

    2. Asmeniškai atsiimti Kliento užsakytas prekes galima parduotuvės sandėlyje nuo pirmadienio iki penktadienio (išskyrus valstybines dienas) 9:00-17:00 valandomis. Klientas gali atsiimti užsakytas prekes ir sumokėti grynais pinigais Parduotuvės kasoje 7 (septynių) darbo dienų bėgyje nuo momento, kai Parduotuvė Klientui išsiuntė žinutę elektroniniu paštu - „Siuntimui paruošta/ Atsiėmimui paruošta“. Jeigu per šį laikotarpį Klientas neatsiims užsakytas prekes, Parduotuvė palieka sau teisę nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį, išsiuntus Kientui elektroniniu paštu pareiškimą.

    3. Kliento užsakytų prekių pristatymas per Sendfast yra vykdomas šiomis sąlygomis:

      1. Klientas, kuris pasirenka užsakytų prekių pristatymą per Sendfast, yra įsipareigojęs pasirašyti atskirą sutartį dėl tarptautinių gabenimo paslaugų tarp Kliento ir Sendfast, kurios būveinė yra Węgrzce Wielkie (pašto kodas: 32-002), Kokotów 703, NIP: 6832085961, numeris REGON: 361526515, atlikdamas šiuos veiksmus:

        1. pasirinkti užsakytų prekių atsiėmimo arba pristatymo būdą, kurie yra aprašyti šių taisyklių 5 dalyje 1.5 skirsnyje, pažymėti „pristatymas per Sendfast“

        2. taisyklingai užpildyti užsakymo formą, pateikiant reikalaujamus duomenis (tuo pačiu adresą) ir pašto adresą arba sutikti, kad Kliento asmens duomenys, pateikti užsakymo formoje būtų panaudoti sutarties sudarymui su Sendfast, apie kurį rašoma šių Taisyklių III dalyje

        3. pareikšti, kad susipažino su Taisyklių turiniu dėl tarptautinių gabenimo paslaugų per Sendfast Parduotuvės KrakVet.pl klientams

        4. privalomai sutikti, kad Sendfast realizuojant sutartį galėtų apdoroti Kliento asmens duomenis dėl tarptautinių gabenimo paslaugų, ir atskleisti juos tretiesiems asmenims, kai tai būtina užsakymo įvykdymui

        5.  

        6. galutinai patvirtinti sutikimą dėl tarptautinių gabenimo paslaugų tiekimo, pažymėdami laukelį „Sutarties sudarymas dėl tarptautinių gabenimo paslaugų tiekimo įpareigoja mokėti” ir paspausti mygtuką „Užsakyti“.

        7. Sendfast į Kliento nurodytą el. paštą ir Parduotuvės el. paštą: office@zoofast.lt išsiunčia žinutę [„Pravidlá a zmluva spoločnosti Sendfast”]. Šis momentas yra laikomas sutarties sudarymu dėl tarptautinių gabenimo paslaugų tiekimo tarp Kliento ir Sendfast.

      2. Klientas yra įsipareigojęs padengti siuntimo išlaidas, kurios bus automatiškai įskaičiuotos į sumą už užsakytas prekes Parduotuvėje, kurios nepriklausomai nuo prekės svorio ir pasirinkto mokėjimo būdo:

        1. atliekant užsakymą parduotuvėje kartu su PVM, kuris neviršija 100,00 PLN (žodžiu: šimtas zlotų) yra 12,80 PLN (žodžiu: dvylika zlotų aštuoniasdešimt grošų) arba 3,20 EUR (žodžiu: tris eurai ir dvidešimt eurocentų). Šiam Taisyklių punkto reikalavimui, siuntimo išlaidos yra perskaičiuojamos pagal stabilų valiutos kursą 1,00 EUR = 4,00 PLN

        2. atliekant užsakymą parduotuvėje kartu su PVM, kuris viršija 100,00 PLN (žodžiu: šimtas zlotų) yra 1,00 PLN (žodžiu: vienas zlotas) arba 0,25 EUR (žodžiu: dvidešimt penki eurocentai), o Klientams yra suteikiama užsakymui nuolaida, kuri aprašoma V.4 Taisyklėse. Šiam Taisyklių punkto reikalavimui, siuntimo išlaidos yra perskaičiuojamos pagal stabilų valiutos kursą 1,00 EUR = 4,00 PLN

      3. Išsamias sutarties nuostatas dėl tarptautinio gabenimo paslaugų tiekimo tarp Kliento ir Sendfast sudaro Tarptautinio gabenimo paslaugų tiekimo per Sendfast Taisyklės parduotuvės KRAKVET Klientams ir yra neatsiejama šios sutarties dalimi.

    4. Klientas gali užsakyti trečiajam asmeniui pristatymą ar Parduotuvėje užsakytų prekių pervežimą šio asmens nustatytomis sąlygomis. Klientas yra įsipareigojęs padengti pristatymo, pervežimo, gabenimo išlaidas pagal nustatytus trečiojo asmens mokėjimo tarifus ir sąlygas. Klientas atlieka veiksmus, susijusius su atitinkamu gabenimo sutarties sudarymu arba panašios sutarties. Klientas, užsakydamas pristatymą per kitą vežėją, privalo:

      1. pasirinkti užsakytų prekių pristatymo ar atsiėmimo būdą, apie kuriuos rašoma VI.1.5 Taisyklėse, pažymėdami laukelį „pristatymas per kitą vežėją“

      2. galutinai patvirtinti užsakymo priėmimą per kitą vežėją, pažymėdami atitinkamą laukelį „Užsakymo pristatymas per kitą vežėją įpareigoja sumokėti pagal vežėjo nustatytas kainas“ ir paspausti mygtuką „Užsakyti“. Pristatymo išlaidos nebus įskaičiuotos į Parduotuvėje užsakytų prekių kainas.

      3. Kito vežėjo atstovas gali atsiimti užsakytas prekes Parduotuvės sandėlyje nuo pirmadienio iki penktadienio (išskyrus valstybines šventes) 9-17 valandomis, 7 (septynių) darbo dienų bėgyje nuo momento, kai Parduotuvė išsiuntė Klientui elektroniniu paštu žinutę „Siuntimui paruošta/ Atsiėmimui paruošta“. Klientas arba jo pasirinktas vežėjas, norint pasirinkti užsakytų prekių atsiėmimo dieną, turėtų susisiekti su Parduotuve telefonu +370 5 214 0686 arba elektroniniu paštu office@zoofast.lt . Jeigu per šias dienas kito vežėjo atstovas neatsiims prekių, Parduotuvė palieka sau teisę nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį, perspėjus apie tai elektroniniu paštu Klientą.

    5. Už atsitiktinę užsakytų prekių praradimo ar sugadinimo riziką atsako Klientas nuo momento, kai:

      1. Klientui Parduotuvės sandėlyje buvo išduotos prekės, jeigu jis buvo pasirinkęs asmeninį atsiėmimo ar pristatymo būdą parduotuvės sandėlyje

      2. Sendfast darbuotojui arba kitam vežėjui buvo išduotos prekės, jeigu Klientas pasirinko pristatymą ar atsiėmimą per Sendfast arba kitą vežėją.

    6. Prekės gali būti išduotos kitam asmeniui vietoje Kliento, tačiau tai yra įmanoma, jeigu Kientas raštiškai parašys leidimą kitam asmeniui atsiimti jo užsakytas prekes.

    7. Klientas yra įsipareigojęs patikrinti užsakytas prekes atsiėmimo metu Parduotuvės sandėlyje Parduotuvės darbuotojui matant arba atsiėmimo metu nuo Sendfast darbuotojo arba kito vežėjo darbuotojui matant. Jeigu atsiėmimo metu pastebėta, kad prekės yra sugadintos ar netinkamos naudojimui, Parduotuvės, Sendfast ar kito vežėjo darbuotojas parengia žalos protokolą, kuriame vėliau pasirašo Klientas ir darbuotojas. Kientas, pateikdamas skundą, reglamentuotą XIII Taisyklėse, yra įsipareigojęs pridėti prie dokumentų sudarytą ir pasirašytą žalos protokolą.

 

  1. Individualių Klientų teisė sutartį nutraukti

    1. Vadovaujantis, 2000 m. kovo 2 d. įstatymu „Dėl apsaugos vartotojų tam tikrų teisių, taip pat dėl atsakomybės už žalą, sukeliamą pavojingais produktais“, Klientas, be jokios priežasties, gali nutraukti su Parduotuve pirkimo – pardavimo sutartį, raštiškai pateikus prašymą 10 dienų bėgyje po Kliento užsakytų prekių gavimo. Užtikrinti, kad būtų laikomasi termino, užtenka išsiųsti pareiškimą iki jo pabaigos. Kliento sutarties nutraukimas nereikalauja kompensacijos.

    2. Klientui, sutarties nutraukimas, sudarytas nuotoliniu būdu, nepriklauso, tik išskirtiniais atvejais, nurodytais 2000 m. kovo 2 d. 10 str. 3 įstatyme dėl vartotojų kai kurių teisių, taip pat dėl atsakomybės už žalą, sukeltą pavojingo produkto; tai prekės, kurios dėl savo pobūdžio negali būti grąžintos arba greitai gendančios prekės.

    3. Klientas, nutraukęs pirkimo – pardavimo sutartį, yra įsipareigojęs Parduotuvei grąžinti nepakitusios būklės prekes, nebent pokyčiai buvo būtini. Prekes grąžinti reikia ne vėliau nei 14 (žodžiu: keturioliką) dienų nuo dienos, kai buvo pateiktas pareiškimas apie pirkimo – pardavimo sutarties nutraukimą. Prekių pristatymo išlaidas padengia Klientas.

    4. Jeigu Klientas sumokėjo už prekes, Parduotuvė, ne vėliau nei 14 (žodžiu: keturiolika) dienų nuo dienos, kai buvo pateiktas pareiškimas, grąžins visą sumą. Jeigu mokėta kreditine kortele, pinigai yra grąžinami į šios kortelės sąskaitos numerį.

    5. Nutraukta sutartis laikoma negaliojančia, o Klientas ir Parduotuvė yra atleisti nuo bet kokių prievolių.

  1. Garantija ir atsiliepimai

    1. Kai kurios prekės turi garantiją, nustatytą prekių gamintojais, platintojais arba importuotojais (toliau: Garantija). Garantijų sąlygos, įskaitant prekės aprašymas ir garantinio remonto vietos yra aprašyti garantiniame talone, kurie būna pakuotėje, kartu su įsigyta preke.

    2. Jeigu verslo Klientams prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, Klientas gali pasinaudoti garantiniu talonu. Jei Garantas nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl pirkėjo kaltės, garantija yra netaikoma.

    3. Jeigu individualus Klientas nustatys, kad gautos prekės yra netinkamos, bet joms yra suteikta garantija, Klientas gali pasinaudoti garantija tiesiogiai iš Garanto arba Parduotuvės suteikiamais įgaliojimais. Individualaus Kliento pasirinkimas pateikti pretenzijas Parduotuvei yra privalomas.

    4. Klientas, nustatęs, kad prekės yra netinkamos, turi teisę Parduotuvei pateikti skundą šiomis sąlygomis:

      1. Klientas gali reikalauti nemokamo remonto arba pakeisti prekes į naujas. Jeigu taisymas arba keitimas yra neįmanomi ar reikalauja didelių išlaidų arba jei Parduotuvė nespėja per tam tikrą laiką arba jei keitimas ar remontas sukeltų Parduotuvei didelių nepatogumų, individualus Klientas turi teisę reikalauti kainą sumažinti arba sutartį nutraukti.

      2. Išvardyti 3.1 skirsnyje įgaliojimai suteikiami individualiam Klientui per dvejus (žodžiu: dvejus) metus nuo prekių pristatymo Klientui dienos, atsižvelgiant į tai, ar Parduotuvė raštu pranešė 2 (žodžiu: dviejų) mėnesių bėgyje apie prekės neatitinkamumą nuo jos pastebėjimo ir ne vėliau kaip iki prekės galiojimo pabaigos.

      3. Individualus Klientas, nustatęs, kad prekė yra pažeista, turi grąžinti prekes ekonominiu paštu savo lėšomis į korespondencijos adresą, nurodytą Taisyklių I dalyje 2 skirsnyje (Kokotów 657, 32-020 Wieliczka). Prie grąžinamosios prekės reikės pridėti pasirašytą individualaus Kliento pareiškimą apie skundų pateikimą, kuriame turi būti:

        1. individualaus Kliento asmens duomenis(tuo pačiu adreso duomenis)

        2. informacija, nustatanti pirkimo – pardavimo sutartį tarp individualaus Kliento ir Parduotuvės, ypač sutarties numeris

        3. vienprasmiškas apibrėžimas, kad individualaus Kliento pretenzijų pagrindu yra skundų įgaliojimai

        4. pastebėto prekių pažeidimo aprašymas kartu su sutartimi ir data, kada buvo pastebėtas pažeidimas

        5. tiksliai nustatyti individualaus Kliento pageidavimai

        6. nustatytas pasirinkimo būdas, kaip turi būti perspėtas individualus Klientas apie jo skundo svarstymą (telefonu, el. paštu arba raštu – siunčiant sprendimą registruotu paštu).

      4. Individualus Klientas, nustatęs, kad atsiėmimo metu prekė yra pažeista, turi pridėti prie prekių žalos protokolą, apie kurį rašoma w XI. 7 Taisyklėse.

      5. Parduotuvė, kuri gaus siuntą su nekokybiškomis prekėmis, turi nuo tos dienos ne vėliau nei per 14 (žodžiu: keturioliką) dienų informuoti Klientą, kaip buvo pateikta jo pareiškime, apie tolimesnius veiksmus. Jei skundą pripažino patenkinamu, pažeista prekė bus pataisyta arba pakeista į kitą, visiškai efektyvią. Jei tai bus neįmanoma, Parduotuvė pasiūlys Klientui kitą lygiavertės kokybės ir tokios pačios paskirties prekę. Jei ir tai yra neįmanoma, Parduotuvė grąžins Klientui tos pačios vertės prekę per 7 (žodžiu: septynias) darbo dienas. Šiuo atveju, jei buvo atliktas mokėjimas kreditine kortele, pinigai yra grąžinami į kortelės sąskaitą.

      6. Parduotuvė neatsako už tas pažeistas prekes, apie kurias pirkėjas žinojo arba pagrįstai vertinant, turėjo žinoti.

      7. Išsamų turinį ir Kliento įgaliojimų teisės nurodo 2002 m. liepos 27 d. įstatymas dėl vartotojų pardavimo specialių sąlygų, taip pat dėl civilinio Kodekso keitimo.

    5. Parduotuvė neatsako už:

      1. skirtumą tarp įkeltų Parduotuvės internetinėje svetainėje prekių nuotraukų ir realiai atrodančių prekių

      2. žalą, sukeltą dėl netinkamo Kliento naudojimo, ypač neatsižvelgiant į šios prekės instrukciją ar aprašymą

      3. instrukcijų nesilaikymą (kaip laikyti, naudoti ar prekės galiojimo laikas), kurios yra aprašytos ant prekės pakuotės

    6. Parduotuvė nepriima jokių siuntų, siunčiamų atsiimant.

 

  1. Asmens duomenų saugojimas

    1. Parduotuvė yra Kliento asmens duomenų administratoriu, vadovaudamasi įstatymu 1997 m. rugpjūčio 29 d. „Dėl asmens duomenų saugojimo“

    2. Parduotuvės Klientai savanoriškai įvedinėja asmens duomenis vienu iš šių trijų būdų:

      1. vieną kartą, užpildydami užsakymo formą ir formą, susijusią su pinigų pervedimu elektroniniu būdu arba mokėjimo kreditine kortele, taip pat pristatymo formą

      2. užsiregistruodami parduotuvės interneto svetainėje ir kurdami Kliento paskyrą, užpildydami užsakymo formą, susijusią su pinigų pervedimu elektroniniu būdu arba mokėjimo kreditine kortele, taip pat pristatymo formą. Tokiu būdu įvesti duomenys yra išsaugojami Klientų asmens duomenų bazėje iki pašalinimo Kliento paskyros juo pačiu arba Parduotuve.

    3. Vieną kartą įvestų Kliento asmens duomenų saugojimas, apdorojimas ir pateikimas tretiesiems asmenims, nurodytų VI.1.3.3 Taisyklėse, vyksta šiomis sąlygomis:

      1. Klientas, vieną kartą įvedęs savo asmens duomenis, automatiškai sutinka, kad jo asmens duomenys būtų saugojami, apdorojami, siekiant realizuoti sutartį.

      2. kai sutarties realizacija baigsis, Parduotuvė bus įsipareigojusi saugoti ir apdoroti tik tuos Kliento asmens duomenis, kurie bus reikalingi atsiskaitymams, mokėjimui už paslaugas ir aplinkybių išaiškinimui dėl neteisėto paslaugų naudojimosi. Jei tokių aplinkybių nebus, Parduotuvė turės pašalinti visus Kliento asmens duomenis.

      3. Klientas pasirinktinai gali sutikti, kad jo asmens duomenys būtų saugojami, apdorojami ir pateikiami tretiesiems asmenims, reklamos, rinkos tyrimų ir kliento pageidavimų tikslais, siekiant pagerinti Parduotuvės teikiamų paslaugų kokybę, taip pat gauti prekybos informaciją. Jeigu Klientas pateiktų kurį nors iš minėtų pareiškimų, Parduotuvė bus įgaliota saugoti, apdoroti ir pateikti Kliento asmens duomenis tretiesiems asmenims, kurie bus reikalingi šiuos tikslus pasiekti. Klientas gali bet kuriuo momentu atšaukti šių punktų pareiškimus, išsiųsdamas elektroninį laišką adresu office@zoofast.lt, kuris turi atitinkamą užklausą. Jeigu Parduotuvė gauna tokią užklausą, Parduotuvė turi pašalinti visus Kliento asmens duomenis šių taisyklių nurodytais tikslais.

    4. Kliento asmens duomenų saugojimas, apdorojimas ir teikimas tretiesiems asmenims, registruodamasis Parduotuvės inetrnetinėje svetainėje, vyksta šiomis sąlygomis:

      1. klientas, įvesdamas savo asmens duomenis, sutinka, kad jo asmens duomenys būtų įvesti KrakVet.pl sp. z o. o. bazėje ir apdorojami sutarčių realizacijos ir Parduotuvės internetinės svetainės naudojimo, taip pat skelbimų, kopijavimo, modifikavimo ir informacijos platinimo tikslais, ypač nuomonių, vertinimų ir pareiškimų. Pateiktas pareiškimas, įskaitant pareiškimą apie Taisyklių susipažinimą, įpareigoja Klientą ir Parduotuvę iki tol, kol bus pašalinta Kliento paskyra. Iki to momento, Parduotuvė yra įpareigota Kliento asmens duomenis saugoti ir apdoroti sutarčių realizacijos ir Parduotuvės internetinės svetainės naudojimo, taip pat skelbimų, kopijavimo, modifikavimo ir informacijos platinimo tikslais, ypač nuomonių, vertinimų ir pareiškimų. Kai kliento paskyra bus pašalinta, Parduotuvė yra įpareigota Kliento asmens duomenis saugoti ir apdoroti tuos duomenis, kurie bus reikalingi atsiskaitymams, mokėjimams už paslaugas ir aplinkybių išaiškinimams už neteisėtą paslaugų naudojimąsi. Jei tokių aplinkybių nebus, Parduotuvė turės pašalinti visus Kliento asmens duomenis.

      2. Klientas pasirinktinai gali sutikti, kad jo asmens duomenys būtų saugojami, apdorojami ir pateikiami tretiesiems asmenims, reklamos, rinkos tyrimų ir kliento pageidavimų tikslais, siekiant pagerinti Parduotuvės teikiamų paslaugų kokybę, taip pat gauti prekybos informaciją. Jeigu Klientas pateiktų kurį nors iš minėtų pareiškimų, Parduotuvė bus įgaliota saugoti, apdoroti ir pateikti Kliento asmens duomenis tretiesiems asmenims, kurie bus reikalingi šiuos tikslus pasiekti. Klientas gali bet kuriuo momentu atšaukti šių punktų pareiškimus, išsiųsdamas elektroninį laišką adresu office@zoofast.lt, kuris turi atitinkamą užklausą. Jeigu Parduotuvė gauna tokią užklausą, Parduotuvė turi pašalinti visus Kliento asmens duomenis šių taisyklių nurodytais tikslais.

    5. Užsakymų vykdymas ir pirkimo – pardavimo sutarties sudarymas tarp Kliento ir Parduotuvės nėra įmanomas tik tuo atveju, jei Klientas naudojasi slapyvardžiu.

    6. Klientas turi teisę bet kuriuo metu asmens duomenis keisti, koreguoti, reikalauti apdorojimo ar jų šalinimo, jei jie yra neišsamūs, neteisingi arba buvo renkami, pažeidžiant įstatymus ar nebereikalingi tuo tikslu, dėl kurio buvo surinkti. Atitinkamą pareiškimą Klientas turi išsiųsti į Parduotuvės el. paštą: office@zoofast.lt.

    7. Parduotuvė neatsako už pateiktus netikrus Kliento asmens duomenis.

    8. Asmens duomenys yra saugojimi, vadovujantis įstatymu 1997 m. rugpjūčio 29 d. „Dėl asmens duomenų saugojimo siekiant išvengti jų atskleidimo tretiems asmenims“.

    9. Išsamų turinį ir Kliento ir Parduotuvės teises ir atsakomybę dėl asmens duomenų saugojimo apibrėžia 1997 m. rugpjūčio 29 d. įstatymas „Dėl asmens duomenų saugojimo, taip pat 2002 m. liepos 18 d. įstatymu dėl paslaugų tiekimo elektroniniu būdu.

 

  1. Apsauga

    1. Siekiant apsaugoti Kientų visus įvestus duomenis per internetinę parduotuvės svetainę, Parduotuvė naudoja šias technines apsaugas:

1. administratorių paskyros yra apsaugotos slaptažodžiu. Tik šios paskyros turi priėjimą prie visų asmens duomenų.
2.
vartotojų paskyros yra apsaugotos slaptažodžiu. Galima keisti/ skaityti tik savo asmens duomenis (ne kito vartotojo).
3.
įvykių dienoraštis - prisijungimo sistema (prisijungiant) kada vartotojas buvo prisiregistravęs, kas ir kada paskutinį kartą keitė vartotojo asmens duomenis
4.
kuriamos atsarginės asmens duomenų kopijos, kurios yra laikomos vietoje, nepasiekiamoje nepageidaujamiems žmonėms
5.
reikalingas vartotojo vardas ir slaptažodis, siekiant papildomai apsaugoti Kliento asmens duomenis
6.
teisių apribojimų sistemos prieiga prie failų ir katalogų serveryje

    1. Transakcijos atliekamos naudojant mokėjimo korteles [taip pat pervedimas elektroniniu būdu] yra leidžiamos bendradarbiaujant su eCard servisuperdavimas yra šifruojamas ir įgyvendinamas saugiu ryšiu (SSL 256+ bitów).

    2. Transakcija realizuojama elektroniniu pavedimu gali būti atlikta elektroninėje bankininkystėje, palaikančioje Kliento sąskaitą ir naudojant banko nustatytas technines apsaugos priemones.

 

  1. Baigiamosios nuostatos

    1. Tiek Parduotuvės, tiek pirkimo – pardavimo sutarties veikla sudaroma tarp Kliento ir Parduotuvės vadovaujasi Lenkijos įstatymu.

    2. Parduotuvė informuoja užsiregistravusius Klientus apie bet kokius Taisyklių ir Sąlygų pakeitimus el. paštu (į nurodytą el. paštą, kuriant paskyrą). Pranešimas turi būti išsiųstas ne vėliau kaip per 30 dienų nuo pasikeitimų įgaliojimo. Visi pakeitimai atliekami, siekiant koreguoti Taisykles ir Sąlygas pagal dabartinį įstatymą.

    3. Taisyklių regamentus reikia interpretuoti taip, kad juos užtikrintų įstatymai.Jei viena iš šių Sąlygų nuostatų bus negaliojančia, tai neturi įtakos likusioms nuostatoms, jeigu tik aplinkybės rodo, kad be šių nuostatų sudaryti sutartį tarp Kliento ir Parduotuvės yra neįmanoma.

    4. Tais atvejais, kai nėra apimami Taisyklės ir Sąlygos, taikomi atitinkami įstatymai. Ginčai, jei išreiškia tokį pageidavimą, yra sprendžiami teismo būdu. Galų gale šis klausimas yra sprendžiamas juridiniame teisme.

    5. Parduotuvė palieka sau teisę visiškai arba dalinai keisti taisykles. Parduotuvė apie pasikeitusias taisykles informuos Parduotuvės internetinėje svetainėje. Taisyklių pasikeitimai įsigalioja nuo dienos, kurią nuorodo Parduotuvė, bet ne mažiau nei 7 (žodžiu: septynios) dienos nuo jų pasidalinimo Parduotuvės internetinėje svetainėje. Užsakymai pateikti prieš įsigaliojančius pakeitimus yra realizuojami pagal taisykles, kurios galiojo užsakymo dieną.

    6. Įstatymas galioja nuo 2012 m. rugsėjo 10 dienos

 

  1. Europos Sąjunga

 

Įmonė Krakvet realizuoja projektą, kuris yra finansuojamas Europos Sąjunga,
II
etapas – Eksporto plėtros įgyvendinimas pagal veiksmą 6.1 Pasas eksportui

Inovatyvios ekonomikos veiklos programa 2007- 2013 metais, Lenkijos ekonomika tarptautinėje rinkoje


 

Projekto vertė: 147 246,00 netto.
Finansavimo vertė: 50% sumos netto, tj. 73 623 zł. Realizacijos terminas: 01.10.2011-31.12.2012”

Subsidijos inovacijoms”. Investuojame į Jūsų ateitį”.

 

 

 

 

 

Tęsk
Bendra informacija | Patarimai šunų ir kačių augintojams | Dažniausiai užduodami klausimai | Parduotuvės Taisyklės | Grąžinimai | Pristatymas ir mokėjimai | Kontaktai | Apie mus | Akcijų taisyklės | Sitemap | Šunys | Katės | Pakeisk valiutą į PLN | 100% pasitenkinimo arba pinigų grąžinimas
Pokalbis

Išsirinkite pokalbį