Nuostatai


Sutarties sudarymas tarp Pirkėjo ir Pardavėjo gali vykti dviem būdais. Pirkėjas turi teisę, prieš pateikdamas užsakymą, derėtis su Pardavėju dėl visų sutarties nuostatų, įskaitant tas, kuriomis keičiama šių sąlygų nuostata. Šios derybos turėtų būti rengiamos raštu ir nukreiptos į Pardavėjo adresą:

CENTER ZOO SP. Z O.O.
ul. Prądnicka 12
30-002 Krokuva

KRS 0000691214
NIP: 6772424074
REGON: 368050932

Jei Pirkėjas atsistatydina iš galimybės sudaryti sutartį individualiomis derybomis, taikomi šie terminai ir taikytini įstatymai.

§1
Apibrėžtys

• Pašto adresas - vardas ir pavardė arba institucijos pavadinimas, vieta mieste (miestuose, skirtuose į gatves: gatvės numeris, butas arba buto numeris, jei miestas nėra suskirstytas į: gatves ir miesto numerius) ), pašto kodas ir miestas.

• Skundo adresas:
ZOOFAST
Kokotów Nr. 703
32-002 Węgrzce Wielkie

• Adresas korespondencijai:

ZOOFAST
Kokotów Nr. 703
32-002 Węgrzce Wielkie

• el. Paštas: office@zoofast.co.uk

• Pristatymas - transporto paslaugos tipas, įskaitant vežėjo specifikaciją ir kainą, nurodytą pristatymo kainų sąraše adresu www.krakvet.pl/payments.php

• Pirkimo įrodymas - sąskaita, sąskaita arba kvitas, išduotas pagal 2004 m. Kovo 11 d. Prekių ir paslaugų mokesčio įstatymą su pakeitimais ir kitais taikomais įstatymais.

• Produkto kortelė - vienas parduotuvės puslapis, kuriame pateikiama informacija apie vieną produktą.

• Klientas - suaugusiojo fizinio asmens, turinčio pilną teisnumą, juridinis asmuo arba juridinis asmuo, neturintis juridinio asmens statuso, ir turintis teisę atlikti teisinius veiksmus, pirkti su Pardavėju tiesiogiai susijusį su jo verslo ar profesine veikla.

• Civilinis kodeksas - 1964 m. Balandžio 23 d. Civilinio kodekso įstatymas su pakeitimais.

• Geros praktikos kodeksas - elgesio taisyklių rinkinys, ypač etikos ir profesiniai standartai, nurodyti 2007 m. Rugpjūčio 23 d. Įstatymo dėl nesąžiningos rinkos praktikos, su pakeitimais, 2 straipsnio 5 punkte.

• Vartotojui - suaugusiam fiziniam asmeniui, turinčiam visišką teisnumą, perkant iš Pardavėjo tiesiogiai nesusijusį su jo verslo ar profesine veikla.

• Krepšelis - produktų, pagamintų iš parduotuvėje siūlomų produktų, sąrašas pagal Pirkėjo pasirinkimą.

• Pirkėjas - tiek vartotojas, tiek klientas.

• Pristatymo vieta - Pirkėjo užsakyme nurodytas pašto adresas arba surinkimo punktas.
• Objekto pristatymo momentas - momentas, kai Pirkėjas arba jo nurodytas trečiasis asmuo arba juridinis asmuo perims daiktą.

• Mokėjimas - apmokėjimo už sutarties objektą metodas ir pristatymas, nurodytas adresu www.krakvet.pl/payments.php

• Vartotojų teisė - 2014 m. Gegužės 30 d. Vartotojų teisių aktas.

• Produktas - minimalus ir nedalomas elementų skaičius, kuris gali būti užsakymo objektas, kuris Pardavėjo parduotuvėje yra matavimo vienetas nustatant jo kainą (kaina / vienetas).

• Sutarties objektas - produktai ir pristatymas yra sutarties objektas.

• Paslaugos objektas - sutarties objektas.

• Rinkimo taškas - vietos, kurioje nėra pašto adreso, išdavimo vieta, nurodyta Pardavėjo parduotuvėje pateiktame sąraše.

• Prekė - kilnojamasis objektas, kuris gali būti arba gali būti sudarytas pagal sutartį.

• Parduotuvė - interneto paslauga, prieinama adresu krakvet.pl, per kurią Pirkėjas gali pateikti užsakymą.

• Pardavėjas:

 

CENTER ZOO SP. Z O.O.
Prądnicka 12,
30-002 Krokuva
KRS 0000691214
NIP: 6772424074
REGON: 368050932

• Sistema - bendradarbiaujančių IT įrenginių ir programinės įrangos komanda, užtikrinanti duomenų apdorojimą ir saugojimą, taip pat duomenų siuntimą ir gavimą per telekomunikacijų tinklus, naudojant galutiniam įrenginiui, kuris yra tinkamas tam tikram tinklo tipui, paprastai vadinamam internetu.

• Atsiskaitymo data - valandų arba darbo dienų skaičius gaminio kortelėje.


• Sutartis - sutartis, sudaryta už verslo patalpų ribų arba nuotoliniu būdu, kaip apibrėžta 2014 m. Gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatyme, Vartotojų atveju ir pardavimo sutartis, kaip apibrėžta mene. 1964 m. Balandžio 23 d. Civilinio kodekso 535 straipsnis pirkėjams.

• Defektas - tiek fizinis defektas, tiek teisinis defektas.

• Fizinis defektas - prekės, parduodamos su sutartimi, neatitikimas, ypač jei prekė:
 - ji neturi savybių, kurias šis dalykas tur ÷ tų tur ÷ ti d ÷ l sutarties tikslo arba atsiradusių d ÷ l aplinkybių ar paskirties vietos;
 - nėra turto, apie kurį buvimas Pardavėjas pateikė Vartotojui;
 - netinka tam, kad vartotojas informuotų Pardavėją sutarties sudarymo metu, o Pardavėjas nepareiškė prieštaravimų dėl tokios paskirties vietos;
 - buvo pristatytas vartotojui neišsamiai;
 - neteisingo įrengimo ir paleidimo atveju, jei šią veiklą atliko Pardavėjas arba trečioji šalis, už kurią atsako Pardavėjas, arba Vartotojas, kuris laikėsi Pardavėjo gautų nurodymų;
 - jis neturi gamintojo ar jo atstovo ar asmens, kuris pateikia produktą į rinką savo verslo dalimi, ir asmens, kuris, pateikdamas savo pavadinimą, prekių ženklą ar kitą skiriamąjį ženklą į savo prekę, savybes, nurodytas charakteristikas; pats kaip gamintojas, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas šių garantijų nežinojo arba, protingai, negalėjo žinoti arba negalėjo paveikti vartotojo sprendimo sudaryti sutartį, arba jei jų turinys buvo ištaisytas prieš sudarant sutartį.

• Teisinis defektas - situacija, kai parduodamas daiktas priklauso trečiajai šaliai arba yra apsunkintas trečiosios šalies teise, ir jei prekės naudojimo ar šalinimo apribojimas atsiranda dėl kompetentingos institucijos sprendimo ar sprendimo.

• Naujienlaiškis - reklaminės informacijos siuntimas elektroninėmis ryšio priemonėmis (pvz., Elektroniniu paštu, SMS žinutėmis).

• Užsakymas - pirkėjo ketinimų deklaracija, pateikta parduotuvėje, aiškiai nurodant: produktų rūšį ir kiekį; pristatymo tipas; mokėjimo būdas; daiktų išdavimo vieta, informacija apie pirkėją ir siekianti tiesiogiai sudaryti Pirkėjo ir Pardavėjo susitarimą.

§2
Bendros sąlygos:

Sutartis sudaroma lenkų kalba pagal Lenkijos įstatymus ir šias taisykles.
Pristatymo vieta turi būti Lenkijos Respublikos teritorijoje.
Pardavėjas yra įpareigotas ir įsipareigoja teikti paslaugas ir pristatyti prekes be defektų.
Visos Pardavėjo nurodytos kainos yra išreikštos lenkų valiuta ir yra bendrosios kainos (su PVM). Į prekių kainas neįeina pristatymo kaina, nurodyta pristatymo kainos sąraše.
Pardavėjas nesuteikia Pirkėjui garantijos meno prasme. 577, tačiau informuoja apie trečiųjų šalių suteiktas garantijas dėl produktų parduotuvėje.
Visų esminių sutarties nuostatų patvirtinimas, atskleidimas, konsolidavimas, saugumas, siekiant ateityje gauti šią informaciją, vyksta: a. Užsakymo patvirtinimas išsiunčiant nurodytu el. Pašto adresu: užsakymas, pro forma sąskaita, informacija apie teisę atsisakyti sutarties, šių taisyklių pdf versija, atsisakymo formos pavyzdys pdf formatu, nuorodos į save - atsisiųskite taisykles ir atsisakymo iš sutarties modelį; b. pridėti prie užpildyto užsakymo, išsiųsto į nurodytą atspausdintų prekių išdavimo vietą: pirkimo įrodymas, informacija apie teisę atsisakyti sutarties, šios taisyklės, atsisakymo formos pavyzdys arba susitarimas su vartotoju kitoje patvarioje laikmenoje .
Pardavėjas nenustato jokių mokesčių už ryšius su juo, naudodamas nuotolinio ryšio priemones, ir Pirkėjas padengia savo išlaidas sumoje, kuri atsiranda dėl sutarties, kurią jis sudarė su trečiąja šalimi, teikiančia jam konkrečią paslaugą, leidžiančią susisiekti nuotoliniu būdu. 

Pardavėjas pateikia pirkėjui sistemą naudodamas parduotuvės veikimo teisingumą šiose naršyklėse: IE 7 ar naujesnė versija, „FireFox“ 3 ar naujesnė versija, „Opera 9“ versija arba naujesnė versija, „Chrome“ 10 ar naujesnė versija, „Safari“ su naujausiomis versijomis Įdiegta JAVA ir FLASH, ekranuose, kurių skiriamoji geba yra horizontali virš 1024 px. Naudojant trečiosios šalies programinę įrangą, veikiančią naršyklių funkcionalumą ir funkcionalumą: „Internet Explorer“, „FireFox“, „Opera“, „Chrome“, „Safari“ gali turėti įtakos teisingam parduotuvės rodymui, todėl norint gauti visą „krakvet.pl“ parduotuvės funkcionalumą, turėtumėte išjungti juos visus.
Pirkėjas gali pasinaudoti galimybe prisiminti savo duomenis parduotuvėje, kad būtų lengviau pateikti kitą užsakymą. Šiuo tikslu Pirkėjas turi pateikti naudotojo vardą ir slaptažodį, reikalingą jo paskyrai pasiekti. Prisijungimo vardas ir slaptažodis - tai Pirkėjo nustatytų simbolių seka, kuri privalo juos saugoti ir apsaugoti nuo neteisėto trečiųjų šalių prieigos. Pirkėjas gali bet kuriuo metu peržiūrėti, taisyti, atnaujinti duomenis ir ištrinti paskyrą.
Pardavėjas taiko geros praktikos kodeksą.

§3
Sutarties sudarymas ir įgyvendinimas

Užsakymai gali būti pateikti 24 valandas per parą.

Norėdamas pateikti užsakymą, Pirkėjas turėtų atlikti bent šiuos veiksmus, kai kurie iš jų gali būti kartojami daug kartų:
• pasirinkti mokėjimo tipą;
• prekių išleidimo vietos parinkimas;
• produkto įdėjimas į krepšelį;
• pasirinkimo būdą;
• užsakymo pateikimas parduotuvėje naudojant mygtuką „Užsakymas su mokėjimo įsipareigojimu“.

Pirkėjas gali pateikti užsakymą telefonu.

Sutarties sudarymas su vartotoju vyksta užsakymo pateikimo metu.
Pirkėjo pavedimo grynaisiais pinigais pristatymas vyksta nedelsiant, o pavedimai, atliekami pavedimu banko pavedimu ar elektronine mokėjimo sistema, po to, kai Kliento mokėjimas yra pateikiamas Pardavėjo sąskaitoje.
Sutarties sudarymas su klientu vyksta tuo metu, kai pardavėjas priima užsakymą, kuris informuoja klientą per 48 valandas nuo užsakymo pateikimo.
Kliento pavedimo grynaisiais pinigais pristatymas vyksta iškart po sutarties sudarymo, o pavedimas, pervedamas banko pavedimu arba per elektroninę mokėjimo sistemą po sutarties sudarymo ir Kliento sąskaitos įskaitymas Pardavėjo sąskaitoje.
Kliento pavedimo vykdymas gali priklausyti nuo visos užsakymo vertės ar jos dalies apmokėjimo ar prekybos kredito limito, bent jau pavedimo vertės arba Pardavėjo sutikimo išsiųsti užsakymą, pristatymo (mokėtinas pristatant).
Sutarties dalyko siuntimas vyksta per gaminio kortelėje nurodytą laiką ir užsakymus, pateiktus iš daugelio gaminių ilgiausiai, iš kortelėse nurodytų produktų. Šis laikotarpis prasideda nuo užsakymo apdorojimo momento.
Pirktas sutarties objektas kartu su Pirkėjo pasirinktu pardavimo dokumentu siunčiamas Pirkėjo pasirinktu pristatymo tipu į Pirkėjo nurodytą prekių pristatymo vietą kartu su pridedamais priedais, nurodytais 2 dalies 6b punktas arba vartotojo sutikimas kitoje patvarioje laikmenoje.

§4
Teisė atsisakyti sutarties

Vartotojas turi teisę pagal šio straipsnio 2 dalį. 27 straipsnį, teisę atsisakyti nuotolinės prekybos sutarties, nepateikiant priežasties ir nepatiriant išlaidų, išskyrus išlaidas, nurodytas 21 straipsnyje. 33, art. 34 Vartotojų teisės.
Terminas pasitraukti iš nuotolinės prekybos sutarties yra 30 dienų nuo prekės pristatymo dienos, ir pakanka išsiųsti pareiškimą iki jo galiojimo pabaigos.
Vartotojui deklaraciją apie sutarties atsisakymą gali pateikti tokia forma, kurios pavyzdys pridedamas prie Vartotojų teisės 2 priedo, adresu krakvet. Pl / forma-grąžinimas arba kita rašytinė forma, atitinkanti Vartotojų teisę.
Pardavėjas leidžia pateikti pranešimą apie sutarties atsisakymą elektroniniu paštu arba telefonu.
Pardavėjas elektroniniu paštu nedelsdamas patvirtins vartotojui (pateikiamas sutarties sudarymo metu, o kitas - jei jis pateikiamas pateiktame pareiškime) gavimo deklaraciją apie sutarties atsisakymą.
Atsisakius sutarties, sutartis laikoma negaliojančia.
Vartotojas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties nutraukimo dienos grąžinti Pardavėjui prekę. Norint įvykdyti terminą, pakanka grąžinti daiktus iki jo galiojimo pabaigos.
Vartotojas siunčia daiktus, kurie yra sutarties objektas, iš kurių jis atsistatydino savo sąskaita ir rizika
Vartotojas neprisiima išlaidų, susijusių su skaitmeninio turinio, kuris nėra įrašytas į materialinę laikmeną, teikimu, jei jis nesutiko su įvykiu iki termino, per kurį jis turi atsisakyti sutarties, arba nebuvo informuotas apie teisės atsisakyti sutarties atsisakymą sutikimo metu, arba verslininkas pateikė patvirtinimą pagal 12 str. 15 para. 1 ir menas. 21 par. 1. Vartotojų teisė.
Vartotojas yra atsakingas už sutarties dalyko vertės sumažėjimą ir jo panaudojimą tokiu būdu, kuris viršija tai, kas būtina nustatyti dalykų pobūdį, savybes ir veikimą.
Pardavėjas nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Pirkėjo deklaracijos apie sutarties atsisakymą gavimo dienos grąžina vartotojui visus jo atliktus mokėjimus, įskaitant pristatymo išlaidas, ir jei vartotojas pasirinko pristatymą kitas metodas, išskyrus pigiausią įprastą pristatymo būdą, kurį siūlo Pardavėjas Pardavėjas negrąžins Vartotojui papildomų išlaidų pagal Vartotojų įstatymo 33 straipsnį.
Pardavėjas grąžina mokėjimą naudodamas tą patį mokėjimo būdą, kaip vartotojas, išskyrus atvejus, kai vartotojas aiškiai sutinka su kitokiu mokėjimo būdu, kuris jam nekelia jokių išlaidų.
Pardavėjas gali atsisakyti grąžinti iš vartotojo gautą mokėjimą, kol bus gautas elementas atgal ar pristatymas vartotojui, įrodantis jo grąžinimą, priklausomai nuo to, kuris įvykis įvyksta pirmiausia.
Vartotojas pagal Vartotojų įstatymo 38 straipsnį neturi teisės atsisakyti sutarties:
kurioje kaina arba atlygis priklauso nuo svyravimų finansų rinkoje, kuriai Pardavėjas neturi jokios kontrolės ir kuris gali įvykti iki sutarties nutraukimo termino;
- kurioje paslaugos objektas yra surenkamas elementas, pagamintas pagal vartotojo specifikaciją arba siekiant patenkinti jo individualius poreikius;
- kurioje paslaugos objektas yra prekė, kuri greitai pablogėja arba turi trumpą galiojimo laiką;
- kurioje paslaugos objektas yra užplombuota pakuotė, kuri, atidarius pakuotę, negali būti grąžinta dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;
- kuriam naudos dalykas yra dalykas, kuris po gimdymo dėl savo pobūdžio yra neatskiriamai susijęs su kitais dalykais;
- kurioje paslaugos objektas yra garso ar vaizdo įrašai arba kompiuterinė programinė įranga, pristatyta užplombuotoje pakuotėje, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;
skaitmeninio turinio, kuris nėra saugomas materialioje laikmenoje, pristatymui, jei atlikimas prasidėjo išreikštą Vartotojų sutikimą iki atsisakymo termino ir informavus verslininką apie teisės atsisakyti sutarties nutraukimą;
dienraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymui, išskyrus pasirašymo sutartį.

§5
Garantija

Pardavėjas, pagrįstas menu. Civilinio kodekso 558 straipsnio 1 dalis visiškai atmeta atsakomybę klientams dėl fizinių ir teisinių defektų (garantijos).
Pardavėjas yra atsakingas vartotojui pagal 21 straipsnyje nurodytas sąlygas. Civilinio kodekso 556 straipsniu ir vėlesniais pažeidimais (garantija).
Jei sutartis sudaroma su Vartotoju, jei per vienerius metus nuo prekės pristatymo buvo rastas fizinis defektas, daroma prielaida, kad jis egzistavo tuo metu, kai pavojus buvo perduotas vartotojui.
Vartotojas, jei parduodamas daiktas turi defektą, gali:
• pateikti pareiškimą, kuriame prašoma sumažinti kainą;
• pateikti pareiškimą apie sutarties atsisakymą;
išskyrus atvejus, kai Pardavėjas nedelsdamas ir be pernelyg didelių nepatogumų vartotojui keičia defekto produktą arba pašalina defektą. Tačiau, jei Pardavėjas jau pakeitė ar pataisė prekę arba Pardavėjas neatitiko prievolės pakeisti prekę be defektų arba pašalinti defektą, jis neturi teisės pakeisti elemento ar pašalinti defekto.
Vartotojas, o ne pardavėjo pasiūlytas defektas, pareikalauja pakeisti prekę be defektų arba vietoj to, kad pakeistų daiktus, reikalauti pašalinti defektą, nebent neįmanoma, kad vartotojas pasirinktu būdu atitiktų sutarties vykdymą. arba reikalautų pernelyg didelių išlaidų, palyginti su Pardavėjo pasiūlytu metodu, o vertinant išlaidų viršijimą, nustatyto defekto pobūdį ir reikšmę bei nepatogumus, su kuriais vartotojui priešingu atveju atsirastų nepatogumų, atsižvelgiama į išlaidas, susijusias su trūkumais. atskleisti juos.
Vartotojas negali atsisakyti sutarties, jei trūkumas yra nesvarbus.
• Vartotojas, jei parduodamas elementas turi defektą, taip pat gali:
• reikalauti pakeisti defektus;
• reikalauti pašalinti defektą.
Pardavėjas privalo pakeisti defektą turinčią prekę vienu be defektų arba per protingą laiką pašalinti defektą, nesukeliant pernelyg didelių nepatogumų vartotojui.
Pardavėjas gali atsisakyti patenkinti vartotojo pageidavimą, jei neįmanoma suderinti su trūkumais pažeistą prekę pirkėjo pasirinktu būdu arba reikalauti pernelyg didelių išlaidų, palyginti su antruoju galimu būdu suderinti sutartį.
Jei sugedęs elementas buvo įdiegtas, vartotojas gali pareikalauti išmontavimo ir pakartotinio įrengimo pakeitus defektą arba pašalinti defektą, tačiau jis privalo sumokėti dalį susijusių išlaidų, viršijančių kainą parduotas elementas arba gali pareikalauti, kad Pardavėjas sumokėtų dalį sąnaudų išmontavimo ir surinkimo iki parduotos prekės kainos. Tuo atveju, jei Pardavėjas neįvykdo savo įsipareigojimų, vartotojas turi teisę vykdyti šią veiklą Pardavėjo sąskaita ir rizika.
Vartotojas, kuris naudojasi garantijos suteikiamomis teisėmis, privalo pateikti trūkumus Pardavėjo sąskaita ir, jei dėl daiktų ar jo įdiegimo būdo, Prekių pristatymas vartotojui būtų pernelyg sudėtingas, Vartotojas privalo pateikti prekę Pardavėjui toje vietoje, kurioje jis yra. Tuo atveju, jei Pardavėjas nevykdo įsipareigojimo, vartotojas turi teisę grąžinti prekes Pardavėjo sąskaita ir rizika.
Pakeitimo ar remonto išlaidas padengia Pardavėjas, išskyrus situaciją, aprašytą §4 10 punkte.
Pardavėjas yra įpareigotas iš Vartotojo priimti defekto, jei prekė pakeičiama be defektų ar sutarties atsisakymo.

Pardavėjas atsakys per keturiolika dienų, kad:
• reikalavimas mažinti kainą;
• pareiškimas apie sutarties atsisakymą;
• reikalauti keistis daiktais, kai nėra jokių defektų;
• prašymas pašalinti defektą.


Priešingu atveju manoma, kad jis laikė vartotojo pareiškimą arba reikalavimą pateisinti.
Pardavėjas yra atsakingas pagal garantiją, jei fizinis defektas nustatomas praėjus dvejiems metams nuo prekės pristatymo vartotojui dienos ir jei pardavimo objektas naudojamas iki vienerių metų nuo prekės pristatymo pabaigos vartotojui.
Vartotojo reikalavimas pašalinti defektą arba keisti prekes, parduodamas be defektų, baigiasi praėjus metams, skaičiuojant nuo defekto nustatymo datos, tačiau ne anksčiau kaip per dvejus metus nuo to momento, kai vartotojas išleidžia prekę, ir, jei Pardavimo objektas naudojamas per vienerius metus nuo momento, kai prekės išleidžiamos vartotojui.
Tuo atveju, kai Pardavėjo arba gamintojo nurodytas galiojimo laikas baigiasi praėjus dvejiems metams nuo prekės pristatymo vartotojui, Pardavėjas pagal garantiją atsako už šios prekės fizinius trūkumus, nurodytus iki šio laikotarpio pabaigos.

§ 6
Privatumo politika ir asmens duomenų saugumas

Parduotuvės vartotojų duomenų bazių administratorius yra Pardavėjas.
Pardavėjas įsipareigoja saugoti asmens duomenis pagal 1997 m. Rugpjūčio 29 d. Asmens duomenų apsaugos aktą ir 2002 m. Liepos 18 d. Elektroninių paslaugų teikimo aktą. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, pateikia Pardavėjui savo asmeninius duomenis, sutinkant juos tvarkyti Pardavėjas, norėdamas užbaigti užsakymą. Pirkėjas turi galimybę bet kuriuo metu peržiūrėti, ištaisyti, atnaujinti ir ištrinti savo asmeninius duomenis.


Laikydamasis § 5 15-17 punktuose nurodyto termino, vartotojas gali pateikti deklaraciją dėl sutarties atsisakymo arba kainos sumažinimą dėl fizinio parduodamo objekto trūkumo ir, jei vartotojas paprašė pakeisti prekę be defektų arba pašalinus defektą, terminas, per kurį turi būti pateiktas pareiškimas dėl sutarties atsisakymo, arba kainų sumažinimas prasideda nuo to, kad baigiasi ne ilgesnis termino pakeitimo terminas arba pašalintas trūkumas.
Tuo atveju, kai atliekamas tyrimas teisme arba arbitražo teisme dėl vienos iš garantijos suteiktų teisių, terminas, per kurį vartotojas gali pasinaudoti kitomis teisėmis pagal šią garantiją, sustabdomas iki galutinės proceso pabaigos. Atitinkamai, tai taip pat taikoma tarpininkavimo procesams, o terminas, per kurį kiti vartotojas gauna kitas teises pagal garantiją, prasideda nuo tos dienos, kai teismas atsisako patvirtinti tarpininkui sudarytą atsiskaitymą arba neveiksmingas tarpininkavimas.
Įgyti teises pagal garantiją dėl parduodamo objekto teisinių defektų, taikomi §5 15-16 punktai, išskyrus tai, kad laikotarpis prasideda nuo tos dienos, kai vartotojas sužinojo apie defektą, ir jei vartotojas sužinojo apie trūkumą tik dėl to trečiųjų šalių bylos nagrinėjimui - nuo tos dienos, kai ginčas su trečiąja šalimi buvo priimtas.
Jei dėl daiktų trūkumo vartotojas pateikė deklaraciją dėl atsisakymo arba kainos sumažinimo, jis gali reikalauti atlyginti žalą, patirtą dėl to, kad jis yra sudaręs sutartį, nežinodamas defekto, net jei žala buvo padaryta aplinkybės, dėl kurių Pardavėjas neatsako, visų pirma gali reikalauti kompensuoti sutarties sudarymo išlaidas, išlaidas, susijusias su prekių surinkimu, transportavimu, saugojimu ir draudimu, išlaidų kompensavimą tiek, kiek jie jiems nesinaudojo , ir negauna jų iš trečiosios šalies ir kompensavo proceso išlaidas. Tai nepažeidžia nuostatų dėl pareigos taisyti žalą pagal bendruosius principus.
Pasibaigus bet kokiam defekto nustatymo terminui, negalima atmesti galimybės pasinaudoti garantija pagal garantiją, jei pardavėjas slaptai nuslėpė defektą.

§ 7
Baigiamosios nuostatos

Nė viena šių nuostatų nuostata nesiekia pažeisti Pirkėjo teisių. Jis negali būti aiškinamas tokiu būdu, nes, jei bet kokia taisyklių dalis nesuderinama su taikytina teise, Pardavėjas deklaruoja, kad ši teisė yra visiškai laikomasi ir taikoma vietoj ginčijamos nuostatos.
Registruotiems pirkėjams bus pranešta elektroniniu paštu apie taisyklių pakeitimus ir jų apimtį (registracijos ar užsakymo metu nurodytu el. Pašto adresu). Pranešimas bus išsiųstas likus ne mažiau kaip 30 dienų iki naujų taisyklių įsigaliojimo. Bus įdiegti pakeitimai, siekiant pritaikyti reglamentus prie taikomo teisinio statuso.
Dabartinė taisyklių versija visada yra prieinama Pirkėjui taisyklių skirtuke (www.krakvet.pl/regulamin.php). Vykdant užsakymą ir per visą Pirkėjo aptarnavimo laikotarpį, taikomos jo priimtos taisyklės. Išskyrus atvejį, kai vartotojas mano, kad jis yra mažiau palankus nei dabartinis ir informuoja pardavėją apie dabartinį pasirinkimą kaip privalomą.
Tais atvejais, kuriems netaikomos šios taisyklės, taikomos atitinkamos taikytinos teisinės nuostatos. Ginčijami klausimai, jei vartotojas išreiškia tokį norą, sprendžiami per tarpininkavimo procesą Prekybos inspekcijos provincijos inspekcijose arba arbitražo procese Prekybos inspekcijos provincijos inspekcijoje arba lygiaverčiais ir teisėtais nustatytais ginčų sprendimo būdais. vartotojui. Paskutiniu atveju klausimą sprendžia vietos ir faktinis teismas.

Kokotów, 2019 m. Kovo mėn 25 d.

Svetainėje naudojami slapukai, kad paslaugos būtų teikiamos pagal Slapukų politika. Savo naršyklėje galite nurodyti saugojimo ar prieigos prie slapukų sąlygas.
Aš suprantu
pixel